Jakimi gadżetami się reklamować?

 

Kwestią sporną przez cały czas jest to, co trzeba odkryć na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a może opis działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednakże miejsce na indywidualną interpretację. Przykładowo kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z tych gadżetów posiadamy możliwość zamieszczenia mniejszej albo większej ilości treści.

Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie powinno się się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin kiedy strona ma w miarę najłatwiejszą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać zatem nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, ażeby te elementy były widoczne. Jeżeli już zamieścimy tak dokładny raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to mało prawdopodobne jest to, że ktoś z tego generalnie skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę natomiast może wejść dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeśli logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to kobiety i mężczyźni choćby z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeżeli jednakże kreujemy brelok z logo, to niczego poza logo i stroną nie powinno się tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Sprawdź: Parasole Reklamowe.

One thought on “Jakimi gadżetami się reklamować?

Leave a Comment