Artykuły z odnośnikami

Ocenia się, że najważniejszą cechą skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich merytoryka. Przez to coraz częściej są wybierane bieżące tematy, które są wartościowe pod kątem merytorycznym dla czytelnika. Dotarcie do odbiorców staje się łatwiejsze, jeżeli już autor takiego artykułu dostosowuje się do ich wymagań i oczekiwań. Unika zatem zbyt szczegółowych informacji technicznych, skupiając się na łatwości swojego artykułu. (zamiast z dużą uwagą opisywać markę pewnego laptopa, decyduje się na opisanie technice obrotowego ekranu, którą stosuje).

Poprzez artykuł sponsorowany nie pragniemy zbyt mocno zachęcać naszych czytelników do zakupu konkretnego produktu. Oni sami mają dojść do takiego wniosku, więc należy zadbać o to, żeby informacje w nim zawarte zostały przekazywane w sposób obiektywny.

Uwieńczeniem skutecznego artykułu sponsorowanego jest jego czytelność i atrakcyjność. Dzięki temu czytelnikom jest o sporo łatwiej przyswoić sobie taką ilość nowych informacji. Pomocne będzie podzielenie go na właściwe akapity bądź wydzielone bloki. Przed ważnymi akapitami należy umieścić odpowiednie śródtytuły, które powinny przyciągać wzrok i wzbudzać chęć do zapoznania się z dalszą treścią.

Świetnym urozmaiceniem każdego tekstu okażą się zdjęcia, filmy , a oprócz tego infografiki (przykładowo. wykresy, tabelki). Należałoby jednakże zadbać o to, by były one zgodne z tematyką tekstu i nie przyćmiły jego informacji.

Początek artykułu to zlepek najważniejszych informacji, jednakże na samym końcu umieszczamy uzupełniające.

Jakim stylem / językiem pisać artykuł sponsorowany
Cechą wspólną skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich łatwość. Bardzo duże zastosowania znajdują w nich krótkie zdania, pozbawione niezrozumiałych słów, wyrażeń i terminologii. Należałoby być natomiast ostrożnym, ażeby nie nadużywać przyjacielskich zwrotów i form potocznych. Dzięki temu nasz tekst okaże się skuteczny bez zbędnego spoufalania się z odbiorcami.

Polecany jest czas teraźniejszy, pozytywny typ twierdzeń i strona czynna. Unikamy negatywnych sformułować. I co również ważne, unikamy wszelkich błędów ortograficznych, stylistycznych i składniowych. Zanim zatem zdecydujemy się na publikację artykułu, przedtem kilkakrotnie go przeczytajmy.

Jedna myśl na temat “Artykuły z odnośnikami

Dodaj komentarz