Jak powstaje reklama?

 

Czy zastanawiałeś się czasami, kto produkuje takie beznadziejne reklamy z aktorami, którzy tak de facto nie umieją grać, albo z rudymi ludźmi, którzy nie wzbudzają zaufania? Czy myślisz, że agencje, które robią te spoty reklamowe, tak de fakto nie znają się na tym, co robią? Jesteś w błędzie, aktualnie skuteczna marketing wcale nie ma być ładna, idealnie dograna i profesjonalna, ona ma działać na psychikę, a na psychikę działa to, co brzydkie, co kontrowersyjne, co zwraca uwagę.

Czy myślisz, że twórcy reklam realnie nie mieli kogo zatrudnić do spotu, wiec wzięli człowieka z krzywymi zębami i odstającymi uszami? Nie, gdyby oni wzięli kogoś idealnego, to wręcz nie zwróciłbyś uwagi na to, co ten ktoś przedstawia, bo dość posiadamy już idealności w telewizji. Dlatego nowe produkty ilustrujące są przez jąkających się, niedużo atrakcyjnych ludzi z jakimiś rzucającymi się w oczy cechami, bo tylko tacy ludzie przyciągają uwagę. Filmy korporacyjne kręcone są przez ludzi, którzy znają się na ludzkiej psychice i wiedzą, jak zadziwić, zaszokować lub spowodować zastanowienie. To wszystko wykorzystuje się w chwili obecnej w spotach, które dzięki temu są tak rewelacyjne. Technicznie może daleko im do ideału, ale tu wszak nie o technologię chodzi, a o efekty i oddziaływanie, a to ma być jak najlepsze. Bardzo dobra reklama przestała być już doskonała, ona niebezpiecznie zbliża się w chwili obecnej do takiej, której do ideału i doskonałości daleko, bo super reklamami jesteśmy już w pewnym sensie przesyceni. Należy nam zmiany i agencje te zmiany w tej chwili wprowadzają w życie w reklamach.
Warto sprawdzić: filmowanie z powietrza.

Jedna myśl na temat “Jak powstaje reklama?

Dodaj komentarz