Reklama, notatniki

Nie ma wątpliwości, że bez gadżetów reklamowych trudno dzisiaj wyobrazić sobie w ogóle marketing. Jak w tej roli sprawdzają się notesy reklamowe? Czy notatniki reklamowe to wspaniała inwestycja? Jak sprawdzają się notesy firmowe wręczane pracownikom?
Rola notesów reklamowych
Wydaje się, że częstokroć notesy reklamowe są wręcz niezastąpione. Przede wszystkim, bardzo dobrze sprawdzają się na wszelkiego rodzaju konferencjach.

Podczas tego rodzaju wydarzeń wszelkie notesy są bowiem niezbędne. Goście konferencji zaraz zaczynają zatem skorzystać z otrzymanych notesów reklamowych. Zamieszczają w nich przydatną tekst konferencji, do której pewnością będą wracać później. Tym samym, stale będą sobie przypominać o danej firmie, widząc jej logo. Co więcej, istnieje duża szansa, że inni ludzie również będą mieli kontakt z notesem.
Notesy firmowe
Innego rodzaju gadżetami reklamowymi są notesy firmowe. Tego typu notatniki wręcza się pracownikom, by wykorzystywali je w biurze oraz poza nim. Z pozoru mogłoby się to wydawać bez sensu, gdyż nie należy wszakże zareklamować firmy wśród jej pracowników. Natomiast, trzeba pamiętać, że pracownik wychodzi z notatnikiem z biura. O ile będzie korzystał z niego w domu, zobaczą go domownicy, a możliwe, że również dalsza rodzina i przyjaciele. Tym samym, zasięg firmy będzie rosnąć, ze względu na coraz większą popularność logo. Notatniki firmowe pełnią zatem bajecznie istotne role w budowaniu marki.
Jakie powinny być notatniki reklamowe?
Zarówno notesy firmowe, jak i notatniki reklamowe przeznaczone dla klientów powinny mieć niezbite dokładnie określone cechy. O co chodzi? Głównie musza być one praktyczne. Chodzi o to, by były odpowiednio spore i przejrzyste. Rzecz w tym, ażeby nie tylko i wyłącznie były produktami reklamowymi, ale także by można było z nich codziennymi korzystać.
Dodatkowe informacje: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-indywidualny.

Dodaj komentarz