O marketingu na blogu

Nie można powiedzieć, jakiej tematyce poświęca się internetowe blogi internetowe, bo zakres tematyczny jest tutaj bardzo dowolny. Są takie blogi, które nie mają określonej tematyki i ich autorzy dotykają wielu różnorakich tematów. To tak zwane blogi o wszystkim i o niczym.

Nie brakuje w internecie też takich blogów, gdzie tematyka kręci się wyłącznie wokół jednego zagadnienia. Takim sposobem powstaje blog o marketingu, o czytaniu książek czy podróżowaniu. W blogach, które zorientowane są na jeden główny temat, nie odbiega się od niego. Nie zdarza się, by bloger, który poświęca swój blog internetowy na to, by ukazywać na nim Marketingowe Czary Mary, umieszczał na nim nagle wpis o tym, jak przygotowuje się babkę na święta wielkanocne. Wpis na ten temat może się znaleźć, ale na blogu internetowym o tematyce kulinarnej lub tam, gdzie pisze się na blogu o wszystkim. Blogi tematyczne są rewelacyjne, bo osoby zainteresowane określoną tematyką, mogą szukać tutaj informacji, wiedzy i inspiracji. Oczywiście nie za każdym razem jest tak, że blog jest prowadzony przez osobę, która się pod nim podpisuje. Zdarza się, że wpisy na blogi internetowe redagowane są przez profesjonalistów. To oni zajmują się wówczas poznaniem danej tematyki i opracowaniem wpisu na danego bloga online. Zwyczajny użytkownik, który odwiedza blog marketingowe-czary-mary.pl czy każdy inny, na którym teksty pisze wynajęta do tego celu osoba, nie jest w stanie się zorientować, że tekst nie jest autorstwa osoby, którą określa się jako blogera czy właściciela bloga. Takie sytuacje zdarzają się dzisiaj w bardzo wielu sytuacjach.
Sprawdź: Marketingowe Czary Mary.

Jedna myśl na temat “O marketingu na blogu

Dodaj komentarz